Ik krijg geen orderbevestiging. Wat kan ik doen?
Als u geen orderbevestiging krijgt via sms of e-mail, gelieve dan even na te kijken of uw e-mailadres en/of uw gsm-nummer nog steeds correct is en of deze instellingen nog steeds actief staan. Dit kunt u nagaan in het menu 'Instellingen' via het tabblad 'Alerts en bevestigingen'. Staan de vakjes voor 'Per e-mail' en 'Per sms' aangevinkt? Dan staan uw instellingen goed. Klik nog even op het vakje en controleer of uw e-mail of gsm-nummer nog klopt. Als dit niet het geval is, wijzig dan uw gegevens.
Als uw e-mailadres gewijzigd is, pas het dan ook even aan in het menu 'Instellingen' onder het tablad 'Mijn profiel' en vervolgens 'Contactgegevens'. Zo mist u geen belangrijke communicaties. Kijk ook even in het menu 'Instellingen' onder het tablad 'Nieuwsbrieven' of uw e-mailadres daar nog correct staat voor het ontvangen van Beurs bij 't Ontbijt en de andere nieuwsbrieven.