Beste online broker

Beste online broker

Wist u dat Bolero sinds 2015 jaar na jaar verkozen werd tot "Broker van het Jaar" door de financiële vergelijkingswebsites Bankshopper.be en comparebanque.be?

Bolero | Beste online broker 2019

Tot uw dienst

Zit u met vragen? Hebt u nog ergens hulp bij nodig? Bolero helpt u graag verder! Neem een kijkje in ons Documentcenter, onze veelgestelde vragen of onze speciale helppagina voor digipass. Wilt u iets meer weten over specifieke beursproducten? In onze Bolero Academy leggen we u de werking van de beurs en Bolero stap voor stap uit. 

Documentcenter

Een handig overzicht van alle aanvraagformulieren, handleidingen,...

Ga naar documenten

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben wij hier voor u verzameld.

Bekijk ze allemaal

Demofilmpjes

Ontdek het Bolero platform razendsnel in enkele korte filmpjes

Bekijk de demofilmpjes

Geen antwoord op uw vraag gevonden? Contacteer ons:

Onze Bolero Orderdesk staat elke beursdag van 8 tot 22 uur voor u klaar! 

  • Op woensdag zijn we van 8 tot 14 uur enkel bereikbaar voor dringende beursorders die u niet online of via de app kunt uitvoeren. 
  • Voor administratieve vragen kunt u bij ons terecht tijdens de kantooruren van 8u30 tot 17 uur.
  • Voor hulp bij technische problemen kunt u terecht bij de Helpdesk op het nummer +32 16 43 25 41 van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

U kunt Bolero Orderdesk bereiken op het nummer 02 303 33 00

Suggesties of klachten? Wij werken tot het werkt!

U verwacht een uitstekende dienstverlening van ons. Gelijk hebt u! We horen graag dat u tevreden bent, maar willen het zeker ook graag weten als dat niet het geval is. Deel uw klachten of suggesties daarom met ons. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Ontdek hier waar u het best terecht kunt. 


Ons adres: Bolero (KBC Bank NV) - Havenlaan 2 - 1080 Brussel