Kan ik mijn bestaande investeringen die nog op het oude platform staan, overzetten naar de nieuwe omgeving ?
Het nieuwe platform is gebaseerd op een volledig nieuwe infrastructuur waarmee investeringen en terugbetalingen allemaal plaatsvinden binnen één en dezelfde omgeving.
Op het oude platform moest je bij een investering een betaling doen via KBC Mobile, bancontact of manuele overschrijving. Dit is verleden tijd.
Vanaf heden verloopt de investering via het saldo beschikbaar op uw Crowdfunding portefeuille, een tweede rekening binnen het Bolero platform.
Dit versnelt het investeringsproces en zorgt ervoor dat we om je investering te bevestigen niet hoeven te wachten tot de overschrijving goed ontvangen werd.
Ook terugbetalingen gebeuren automatisch op de Crowdfunding portefeuille, niet langer apart via je zichtrekening. Zo vormt dit geen enkel probleem mocht je de aflossingen liever ontvangen op een andere zichtrekening.
Je kan eenvoudigweg, 24/7 en volledig gratis, het geld overschrijven naar een zichtrekening die gekoppeld is aan je Bolero rekening. Deze zichtrekening kan je uiteraard steeds eenvoudig online aanpassen.
Gezien het platform gebaseerd is op volledig nieuwe infrastructuur zijn de lopende campagnes waarin je in het verleden hebt geïnvesteerd hierop niet zichtbaar. Deze kan je uiteraard blijven opvolgen op ons oude platform, dit blijft beschikbaar.
Ook de terugbetalingen van de bestaande lopende campagnes blijven verder geboekt worden op je zichtrekening zoals in het verleden.
Het nieuwe platform is dus enkel van toepassing op toekomstige campagnes waarin geïnvesteerd wordt via het Bolero platform.