Bent u de pincode vergeten van uw digipass?


Als u de pincode van uw digipass vergeten bent, kunt u eerst uw digipass blokkeren door drie foutieve pogingen te ondernemen. Vervolgens kunt u met de lockcode terecht bij de Bolero Orderdesk. 

  • Zet uw digipass aan door op het pijltje onderaan rechts   te drukken en tegelijk op het slotje links .
  • Verschijnen er 4 streepjes, dan kan u uw pincode ingeven. U heeft 3 pogingen. Bij een foute poging verschijnt er FAIL1, 2 of 3.
  • U drukt dan rechts op het pijltje voor een nieuwe poging. Na FAIL3 drukt u op het pijltje rechts en laat u de digipass uitdoven.
  • Wanneer u hem opnieuw aanzet verschijnt er LOCKPIN met een blokkeringscode. Contacteer de Bolero Orderdesk (02 303 33 00) met die lockcode en vermeld uw persoonlijke Bolero- UserID. U ontvangt dan een deblokkeringscode via sms of per e-mail waarna u zelf een nieuwe pincode kan instellen.