Waarom gebeurt er niets nadat ik op het Bolero-icoon geklikt heb in KBC Touch?


  • Gebruikt u KBC Touch op tablet en landt u op een landingspagina, maar niet in Bolero? 
- Kijk dan even na of u de Bolero-app geïnstalleerd heeft op uw tablet. Download de Bolero-app in de App Store voor uw iPad of in Google Play voor uw Android tablet. 
- Zorg ervoor dat uw Bolero-rekening geregistreerd is in uw Bolero-app. De eerste keer dat u wilt inloggen op de Bolero-app moet u eenmalig elk van uw Bolero-rekeningen registreren met itsme, uw digipass of KBC-kaartlezer. Log zeker een eerste keer in de app, vervolgens zal de snellink tussen KBC Touch beter moeten werken. 
- Kijk na of u de meest recente versie van de Bolero-app geïnstalleerd hebt. Hebt u de Bolero-app al geïnstalleerd en al ingelogd, kijk dan zeker even na of u de laatste versie van de Bolero-app geïnstalleerd hebt. Hebt u hierbij hulp nodig, contacteer dan de technische support op +32 16 43 25 42
  • Krijgt u specifieke foutboodschappen op de website of tablet, neem dan even contact op met de Bolero Orderdesk op 02 303 33 00.