Wat moet ik doen bij diefstal of verlies van mijn digipass?


Bij verlies of diefstal van uw digipass neemt u onmiddellijk contact op met de Orderdesk om uw digipass te blokkeren. De Orderdesk kunt u van 8 uur tot 22 uur bereiken op het nummer 02 303 33 00. 

  • Als u de Bolero-app reeds had geactiveerd, kunt u zo aanloggen op smartphone of tablet.
  • Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt de digipass niet langer nodig. Lees hier hoe makkelijk dat is.
  • Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
    • In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”

Heeft u een dringend order en laten itsme®, digipass, KBC-kaartlezer of app het afweten? Dan kunt u het telefonisch doorgeven aan de Bolero Orderdesk tussen 8 en 22 uur op het gratis nummer 02 303 33 00. Uiteraard worden er in dit geval dan geen extra kosten aangerekend.