Zoeken
Mijn order werd geannuleerd. Hoe komt dit?
Een order kan om verschillende redenen geannuleerd zijn.
Lees verderMijn openstaand order is geannuleerd, waar vind ik de details van het order terug?
Op het online Bolero-platform vindt u geannuleerdeorders terug onder het menu “Orders” en de tab “Historiek”.
Lees verderWat gebeurt er met openstaande orders in effecten op een niet-volumemarkt?
Sommige openstaande orders worden daardoor overgeboekt, andere worden geannuleerd.
Lees verderWelke zijn de verschillende statussen van een order?
Een order kan verschillende statussen hebben: zo kan een order openstaand zijn, geannuleerd of uitgevoerd.
Lees verderKan ik orders Good till cancelled ingeven?
In principe kunt u geen Good till cancelled orders ingeven, m.a.w. orders die in de markt blijven tot wanneer u ze annuleert.
Lees verderKan ik dagorders ingeven?
Deze orders zijn slechts geldig tot het einde van de handelsdag waarop u het order heeft ingevoerd.
Lees verderFill and kill
Bij een Fill and Kill-order wordt zodra uw order op de beurs geplaatst wordt, het uitvoerbare gedeelte, onmiddellijk uitgevoerd (Fill).
Lees verderHoe kan ik vroegere transacties opzoeken?
Ook via het tabblad 'Historiek' onder het menu 'Orders' kunt u al uw vroegere aankoop- en verkooporders terugvinden, alsook een overzicht van de uitgevoerde
Lees verderGood-till-cancelled
Een good-till-cancelled order blijft geldig tot het door de belegger geannuleerd wordt.
Lees verderBest Execution
Sommige openstaande orders worden daardoor overgeboekt, andere worden geannuleerd.
Lees verder