Zoeken

Kan ik orders Good till cancelled ingeven?

In principe kunt u geen Goodtill cancelled orders ingeven, m.a.w. orders die in de markt blijven tot wanneer u ze annuleert.

Lees verder
Welke order- en geldigheidstypes zijn er bij Bolero?

Daarnaast krijgt u de keuze uit verscheidene geldigheidsmogelijkheden:  dag- en Goodtilldate-orders.

Lees verder
Hoe snel een order plaatsen via +/-?

U geeft de geldigheidsduur van uw order in. U kiest een specifieke datum onder Goodtilldate door op de datum te klikken.

Lees verder
Wat is een periodiek order?

Door een periodiek order in te stellen, koop je op regelmatige tijdstippen die je zelf instelt een aantal stuks van een ETF aan die op onze Bolero ETF

Lees verder
Wat is een stop loss-order?

Een stop loss-order is een order dat pas naar de beurs gestuurd wordt nadat een bepaalde koers (=trigger) bereikt is.

Lees verder
Wat is een stop limit-order?

Een stop limit-order is een order dat pas naar de beurs gestuurd wordt nadat een bepaalde trigger bereikt of overschreden werd.

Lees verder
Mijn order werd geannuleerd. Hoe komt dit?

Een order kan om verschillende redenen geannuleerd zijn.

Lees verder
Wat betekent "Beschikbaar voor orders"?

Daarom kunt u bij Bolero voor het plaatsen van uw orders gebruik maken van uw bedrag "beschikbaar voor orders".

Lees verder
Worden mijn orders in realtime uitgevoerd?

Uw orders op Euronext Brussel, Euronext Amsterdam, Euronext Parijs, Euronext Lissabon, Euronext Liffe, Equiduct, alle Amerikaanse beurzen, Toronto, Londen

Lees verder
Hoe kan ik zien of mijn order al dan niet uitgevoerd is?

In het menu 'Orders' kunt u in het Orderboek de status van uw order terugvinden. Zolang de status openstaand is, is uw order nog niet uitgevoerd.

Lees verder