Zoeken

Wat zijn alerts?

Mis dan werkelijk geen enkele koop- of verkoopopportuniteit en stel bijvoorbeeld alerts in op bepaalde steun- en weerstandniveaus van de technischeanalyse

Lees verder
Heb je nog vragen, lukt er iets niet of zit je met een technisch probleem?

Bekijk dan zeker de pagina met demofilmpjes of contacteer Bolero via 02 303 33 00. Indien de app tijdelijk niet zou functioneren kan je altijd blijven gebruikmaken van het Bolero-webplatform. Uiteraard zullen we er alles aan doen om mogelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Lees verder
In welke ETF’s kan ik periodiek beleggen?

Indien je opteert om periodiek te investeren in ETF’s, is het technisch enkel mogelijk om deze periodieke orders in te stellen op ETF’s uit de Bolero ETF

Lees verder
Hoe kan ik de Bolero Helpdesk bereiken?

Als u een technisch probleem hebt op het Bolero-platform, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de Bolero Helpdesk: bel naar het nummer +32

Lees verder
Waar kan ik terecht voor vragen en hulp?

Hulp nodig bij de registratie of een technisch probleem ontdekt?

Lees verder
Waarom gebeurt er niets nadat ik op het Bolero-icoon geklikt heb in KBC Touch?

Hebt u hierbij hulp nodig, contacteer dan de technische support op +32 16 43 25 42. 

Lees verder
Waar vind ik meer informatie over dividenden op de Bolero website?

Hotspot' van een aandeel vindt u de dividendinformatie onder 'Volledige Details' bij de Identiteitskaart (Tab Overzicht) én onder de Tab 'Fundamentele analyse

Lees verder