Hoe kan ik mijn Bolero digipass deblokkeren na drie foutieve pincodes?
Hebt u drie keer een foutieve pincode ingegeven, dan is uw digipass geblokkeerd en verschijnt er een Lock-code van zeven cijfers op uw scherm. Wanneer u vervolgens de Orderdesk van Bolero contacteert via 02 303 33 00 of info@bolero.be, ontvangt u per e-mail of sms een deblokkeringscode van acht cijfers. Hiermee kunt u uw digipass opnieuw activeren. U moet dan wel onmiddellijk een nieuwe, persoonlijke pincode kiezen. Hoe doet u dit?
- Activeer uw Bolero digipass: hou het pijltje
ingedrukt en druk tegelijkertijd op het slotje
. De Lock-code verschijnt op uw scherm.
- Druk op het pijltje
en druk de deblokkeringscode van acht cijfers in.
- Voer uw nieuwe pincode (vier cijfers) in.
- Voer nogmaals uw nieuwe pincode ter bevestiging in.
- Uw pincode werd veilig gewijzigd, zodra NEW PIN CONF op het scherm verschijnt.
Opgelet! Deze deblokkeringsprocedure kunt u slechts drie keer gebruiken. Als u de digipass voor een vierde keer blokkeert, dan is hij onbruikbaar en moet u een nieuwe digipass aanvragen via het formulier 'Aanvraagformulier nieuwe digipass' of overschakelen naar itsme.