Hoe kan ik mijn Bolero digipass deblokkeren na drie foutieve pincodes?


Hebt u drie keer een foutieve pincode ingegeven, dan is uw digipass geblokkeerd en verschijnt er een Lock-code van zeven cijfers op uw scherm. Wanneer u vervolgens de Orderdesk van Bolero contacteert via 02 303 33 00 of info@bolero.be, ontvangt u per e-mail of sms een deblokkeringscode van acht cijfers. Hiermee kunt u uw digipass opnieuw activeren. U moet dan wel onmiddellijk een nieuwe, persoonlijke pincode kiezen. Hoe doet u dit?

  1. Activeer uw Bolero digipass: hou het pijltje  ingedrukt en druk tegelijkertijd op het slotje . De Lock-code verschijnt op uw scherm.
  2. Druk op het pijltje en druk de deblokkeringscode van acht cijfers in.
  3. Voer uw nieuwe pincode (vier cijfers) in.
  4. Voer nogmaals uw nieuwe pincode ter bevestiging in.
  5. Uw pincode werd veilig gewijzigd, zodra NEW PIN CONF op het scherm verschijnt.

Opgelet! Deze deblokkeringsprocedure kunt u slechts drie keer gebruiken. Als u de digipass voor een vierde keer blokkeert, dan is hij onbruikbaar en moet u een nieuwe digipass aanvragen via het formulier 'Aanvraagformulier nieuwe digipass' of overschakelen naar itsme.