Belangrijke update

Om de continuïteit en de kwaliteit van de Bolero service te garanderen, vragen wij u om geen documenten meer per post te versturen, maar alleen per e-mail naar administratie@bolero.be

Digipass

1. Aanvraag nieuwe digipass

Download

Is uw digipass verloren, gestolen of stuk?

  • Geen nood! Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt uw digipass zelfs niet langer nodig! Lees hier hoe makkelijk dat is.
  • Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
    • In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”

Gebruikt u Bolero als rechtspersoon, onverdeeldheid of beleggingsclub

  • Dan kunt u een nieuwe digipass aanvragen door het formulier achter de knop ‘download’ in te vullen, te handtekenen en ingescand terug te bezorgen per e-mail aan administratie@bolero.be. Zodra we de aanvraag ontvangen hebben, wordt u zo snel mogelijk een nieuwe digipass toegestuurd.