Belangrijke update

Om de continuïteit en de kwaliteit van de Bolero service te garanderen, vragen wij u om geen documenten meer per post te versturen, maar alleen per e-mail naar administratie@bolero.be


Door grote drukte bij onze diensten is het niet mogelijk om een Bolero-rekening aan te vragen voor vennootschappen, beleggingsclubs, onverdeeldheden of maatschappen. Bedankt voor uw begrip.

Digipass

1. Aanvraag nieuwe digipass

Download

Is uw digipass verloren, gestolen of stuk?

  • Geen nood! Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt uw digipass zelfs niet langer nodig! Lees hier hoe makkelijk dat is. Ook als u een login hebt voor de Bolero-rekening van uw beleggingsclub, vennootschap, onverdeelheid,... kunt u met uw itsme inloggen op die rekening. 
  • Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
    • In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”

Als dat niet lukt, kunt u een nieuwe Bolero-digipass aanvragen door het formulier achter de knop ‘download’ in te vullen, te handtekenen en ingescand terug te bezorgen per e-mail aan administratie@bolero.be. Zodra we de aanvraag ontvangen hebben, wordt u zo snel mogelijk een nieuwe digipass toegestuurd.