Belangrijke update

Om de continuïteit en de kwaliteit van de Bolero service te garanderen, vragen wij u om geen documenten meer per post te versturen, maar alleen per e-mail naar administratie@bolero.be


Door grote drukte bij onze diensten is het niet mogelijk om een Bolero-rekening aan te vragen voor vennootschappen, beleggingsclubs, onverdeeldheden of maatschappen tot eind januari 2021. Bedankt voor uw begrip.

Digipass

1. Aanvraag nieuwe digipass

Download

Is uw digipass verloren, gestolen of stuk?

  • Geen nood! Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt uw digipass zelfs niet langer nodig! Lees hier hoe makkelijk dat is. Ook als u een login hebt voor de Bolero-rekening van uw beleggingsclub, vennootschap, onverdeelheid,... kunt u met uw itsme inloggen op die rekening. 
  • Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
    • In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”

Als dat niet lukt, kunt u een nieuwe Bolero-digipass aanvragen door het formulier achter de knop ‘download’ in te vullen, te handtekenen en ingescand terug te bezorgen per e-mail aan administratie@bolero.be. Zodra we de aanvraag ontvangen hebben, wordt u zo snel mogelijk een nieuwe digipass toegestuurd.