Belangrijke update

Om de continuïteit en de kwaliteit van de Bolero service te garanderen, vragen wij u om geen documenten meer per post te versturen, maar alleen per e-mail naar administratie@bolero.be

Aan de opening van een Bolero-rekening voor een beleggingclub, zijn voorwaarden verbonden. Gelieve daarvoor contact op te nemen met Bolero Orderdesk via info@bolero.be. Onze collega's evalueren dan uw aanvraag.

Digipass

1. Aanvraag nieuwe digipass

Download

Is uw digipass verloren, gestolen of stuk?

  • Geen nood! Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt uw digipass zelfs niet langer nodig! Lees hier hoe makkelijk dat is. Ook als u een login hebt voor de Bolero-rekening van uw beleggingsclub, vennootschap, onverdeelheid,... kunt u met uw itsme inloggen op die rekening. 
  • Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
    • In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”.