Mijn digipass is stuk. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Een nieuwe digipass aanvragen kan enkel als rechtspersoon, onverdeeldheid of beleggingsclub. Neem dan een kijkje op deze pagina.
Wanneer uw digipass stuk is, dan kunt u op deze manieren verder:
- Met itsme® kunt u meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. U hebt de digipass niet langer nodig. Lees hier hoe makkelijk dat is.
- Bent u KBC-klant en hebt u uw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan u zonder digipass meteen verder met uw KBC-bankkaart en kaartlezer:
- Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies
- In KBC-Touch kan u ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”
Heeft u een dringend order en laten itsme®, digipass, KBC-kaartlezer of app het afweten? Dan kunt u het telefonisch doorgeven aan de Bolero Orderdesk tussen 8 en 22 uur op het gratis nummer 02 303 33 00. Uiteraard worden er in dit geval dan geen extra kosten aangerekend.